Solig söndag vid tv:n

Sitter och svettas framför OS-hockeyfinalen... (Vågar inte titta men har det på i bakgrunden - så att jag kan se på målrepriserna...). Mycket spännande!

Jag har inte bara slarvat med bloggen under februari, det ligger en hög olästa tidningar och mail med information som jag just uppdaterat Båstad-Bjäre moderaternas hemsida med. Samtidigt har jag tagit två tekniska steg framåt: 1. MP3-spelare (som är laddad med musik - det kunde jag innan på iTunes - däremot erkänner jag att jag har vissa problem att hitta funktioner som volym etc på iPod:en), och 2. en sådan där mobiltelefon-kombinerad-med-kalender-mailbox-och-internet. Den senare försöker jag använda men även där har jag vissa svårigheter med grundfunktionaliteten - har ännu inte lyckats svara på en uppringning vid första försök (av någon anledning försvinner samtalet varje gång...?). Det blir säkert bra på sikt. Men om Ni ringer mig: ha tålamod och försök eventuellt en andra gång den närmsta tiden.

Förra söndagen gick till en stor lunta papper inför onsdagens arbetsutskott. Denna söndag är det istället förberedelser inför morgondagens invigning av energiutställning och gruppmötet på kvällen liksom den visning av skånemoderaternas intranet som jag håller i den 9/3 som tar upp lite tid.

Nu står det åtminstone 2-1 (YIPEE) och vi spelar himla bra, tycker jag! Håller alla tummar att det blir ett guld till Sundin & Co!


Kommentarer:
Postat av: Mattias Andersson

1. iPod:en och mobiltelefonen kan jag nog hjälpa dig med om det är till större prbblem! (Om det är en Sony Ericsson-telefon) Och hockeyn, vilka lirare! 2. Jag har mailat dig, så jag inväntar svar om Skånekonferensen! Vi hörs. /M

Postat av: Christina Linnea Örtendahl

Först: I Ängelholm säger vi inte Sundin & Co, utan herrkrononorna med Kenny Jönsson. Titta in på min blogg. Second: Jag åker till Skånekonferensen från Ängelholmsföreningen. Kör ni förbi på vägen dit?

2006-02-27 @ 08:08:54
URL: http://ortendahl.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits