Hemsidor och nyårsönskningar

För att visa att jag inte bara kollat filmer de senaste dagarna utan även varit lite seriös: här är de hemsidor jag jobbat med (har lagt över dom i den nya skånemoderaterna-miljön). De är ute hos folk som tittar på dem innan vi går ut riktigt officiellt. Men Ni får chansen att titta (om Ni vill)! Hör gärna av Er med kommentarer eller förbättringsförslag!  

Min nya hemsida
Båstad-Bjäre moderaterna
Moderatkvinnorna i Skåne

Annat på gång är planeringen inför 2006 och valprogrammet. Ingetdera av det är färdigt: det är relativt mycket jobb och många personer involverade i arbetet (bra ur demokratisynpunkt men lite sämre ur tidsperspektivet). Samtidigt är det nyttigt arbete, nödvändigheten att vara både strategisk och konkret.  

Vad händer annars nästa år (utöver politik och vardagsliv)? FESTER! Mormors 100 årsdag, min - och många av mina kompisars - 40-års dagar, mitt faddersbarns studentskiva, 20-års jubileum från min egen student, fotbolls-VM, valvaka m m. Inte illa för ett år!

Till sist önskar jag Er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer:
Postat av: Vladimir

Дорогое Anette я увидел на вашем home page что вы изучаете русский язык. Хорошее везение!

2006-01-02 @ 06:35:44
Postat av: Olle

Fantastiskt fin insändare i måndagens nst om det sätt på vilket man beskriver Påarp. Nu får du upp till försvar för de alena saliggörande marknadskrafterna!

2006-01-02 @ 12:44:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits