Lång dag

Det blev en lång kväll. Ganska brukligt på måndagar då vi brukar ha våra politiska möten. Och måndagarna innan kommunstyrelsen är de möten som är obligatoriska för alla som har uppdrag. Utöver genomgång av KS-listan går vi igenom alla nämnder och styrelser. Ikväll fick vi besök av representanter för Båstad Hamnbolag som visade hur de tänkt sig det kommande toalettbygget.

Dagen var relativt tom på fasta tider. Bra att få en chans att svara på lite mail och rensa upp en del, förra veckan var ganska  intensiv och resten av denna veckan blir det likaså. Hann dock tyvärr inte med allt jag hade tänkt, inte minst p g a bilbesiktning (se nedan). Under dagen har vi (lotssamordnaren, verksamhetsutvecklaren och jag) börjat förbereda oss inför en dragning vi ska ha i nästa vecka i Halmstad högskola.

För övrigt är jag lite chockad över att min bil inte klarade bilbesiktningen utan anmärkning. Den känns fortfarande rätt ny (årgång 2002, vilket kanske inte är så nytt men jag har inte riktigt hängt med...) - men hade ett läckage i en slang. Typiskt att behöva lägga en massa extra tid på att få det fixat.


Kommentarer:
Postat av: janne svennsson

Tycker du gruppmötet var lång. Jag tyckte vill höll det på en bra tid. Men allt är relativt

2008-03-04 @ 08:26:53

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits