Moderater i centrum

Höstrusk! Fy 17 vilket väder, lyckades pricka in ett riktigt ösregn när jag var ute med hunden nyss. Stor skillnad mot gårdagen när Ängelholm arrangerade sin dag med Moderater i centrum. Då sken solen, minsann! Det är förresten ett mycket bra initiativ. Bra att visa sig, inte bara valår. Och kul att träffa människor, både väljare men även andra aktiva moderater som kommer från hela Skåne och som man kanske inte träffar så ofta.

Tack för Din kommentar, Charlotta! Har ett gäng svenska böcker på väg in, blev tipsad om en bok som jag genast gick in och beställde på Internet och då slank en del andra med. Återkommer. (Att det blir en del på engelska beror på att jag tycker att böckerna som får riktig bra kritik på Amazon oftast är sådana som jag också gillar - en del helt överraskande.)

I veckan tillbringades en dag med utbildning och styrelsemöte i Butab, kommunens fastighetsbolag. Helgen har, förutom Ängelholmsbesöket, även ägnats åt det vanliga STS (städa-tvätta-stryka), hundpromenader, friidrotts-VM och nu har jag "bara" KS-handlingarna kvar som förgyller söndagskvällen...

Sen har jag fått släppa in lite andra böcker mitt i min unge Stalin-biografi eftersom det bara blir några sidor per kväll och det helt enkelt är för många konstiga namn att hålla reda på. Får ägna en helg åt den alternativt avvakta julen.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits