Utanför kommunen

Tredje dagen tillbaka i tjänst och just nu befinner jag mig på Bromma flygplats efter en dag i Sveriges Kommuner och Landstings-skrapan på Söder. Vi har haft möte med den moderata styrelsegruppen. Dels om arbetet under mandatperioden men även om förberedelser inför kongressen i november.

De första två dagarna har det varit en del möten men jag har även träffat nye bygglovschefen, tagit fram listan till säsongens första ksau (kommunstyrelsens arbetsutskott) nästa vecka samt rensat en del på skrivbordet (en hel del återstår). Det gäller att passa på, framförallt att njuta av flera lediga kvällar, nästa vecka börjar det tjockna. Visserligen lite trist att tillbringa en stor del av denna kvällen på en flygplats respektive i ett plan - å andra sidan är jag LYCKLIG att över huvudtaget komma hem ikväll, det var nämligen inte planerat så.

Ulla-Karin: Tack för Din kommentar! Tror mig ha hört att det ska komma någon sorts rapport om besöksnäringen i Båstad. Återkommer gärna i diskussionen - som är mycket intressant - när vi har mer konkret fakta på bordet (alternativt om det skulle visa sig att jag har missförstått och det inte kommer en rapport...).

Kommentarer:
Postat av: Mattias

Jag hoppas att det inte var SÅ trist att åka flygplan? ;-)

2007-08-16 @ 01:50:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits