1 april

Gött att snöhelv---t nästan är borta! Det har varit en verkligt tung vinter och jag hoppas nu på att det snart blir VÅR!!!! (Idag räknas inte, det var kallt, snålblåst och regn.)

Har inte läst eller hört någon nyhet som skulle kunna kvalificera som 1 april skämt. På ett sätt är det oroande. På ett annat är det helt enkelt riktigt tråkigt. För nog måste det ha varit någonting - men om jag inte har reagerat över huvud taget kan det inte ha varit så kontroversiellt. Och därmed tråkigt!

Såg idag en dvd med den första säsongens sista fyra avsnitt av Buffy. Har blivit nyfiken på serien, efter att tidigare aldrig ha sett den, eftersom det skrivits en doktorsavhandling som handlar om att Buffy är den nya generationens feminist. Riktigt underhållande. 

Undrar hur mycket slem man kan hosta upp? Tror jag har jobbat på rekordet denna veckan, därför har jag inte så mycket nytt att komma med från den politiska världen...

Natti natti!
 

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits